"> درب اتوماتیک سیماران - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

درب اتوماتیک سیماران

درب اتوماتیک سیماران

چرا درب اتوماتیک سیماران ؟

درب اتوماتیک وسیله‌ای است که همه انسان‌ها به طور رومزه خواسته یا ناخواسته از آن‌ها استفاده می کنند به همین دلیل بسیار مهم است که هنگام خرید و تهیه درب اتوماتیک از برندهای مطمئنی خرید خود را انجام دهید. درب اتوماتیک سیماران که یکی از پرطرفدارترین های این محصول در داخل کشور است نیز بر اساس استانداردهای جهانی طراحی شده و ما در ادامه به بررسی ویژگی های مختلف آن و نکاتی که قبل از خرید این محصول باید بدانید می پردازیم.

مقایسه درب‌های اتوماتیک سیماران با سایر برندها

درب اتوماتیک سیماران

به طور کلی درب اتوماتیک سیماران را می توان به چند دسته مختلف تقسیم بندی کرد که در ادامه آن ها را باهم مرور می کنیم:

هیدرولیکی

این نوع درب با استفاده از نیروی تحت فشار سیالات کار می‌کند برای کارکرد بهترین این درب از روغن غیر قابل تراکم استفاده می شود. از مزیت های استفاده از این نوع درب می توان به قدرت بسیار بالا و حرکت یکنواخت آن اشاره کرد که برای به حرکت درآوردن و باز و بسته کردن درب های سنگین مناسب است. بنابراین بهتر است که در محل هایی که نیاز به درب های سنگین و بزرگ دارند از درب های هیدرولیکی استفاده کرد.

یک نکته مثبت دیگر در رابطه با این درب به استهلاک پایین آن برمی گردد. به دلیل قدرت بسیار بالای این نوع درب، حرکت درب آرام و بدون لغزی می باشد و این از مستهلک شدن درب جلوگیری می کند. بتابراین برای مدت زمانی طولانی می توان از درب های هیدرولیکی استفاده کرد. البته این راندمان بالا باعث شده تا هزینه نگه داری آن بسیار بالا برود و همین قضیه هم باعث خواهد شد تا عده ای که نمی خواهند خیلی هزینه کنند، دست به استفاده از این درب ها نزنند.

مزایا:

  1. قدرت بسیار بالا
  2. حرکت یکنواخت
  3. مناسب باز و بسته کردن درب‌های سنگین
  4. استهلاک پایین
  5. حرکت آرام و بدون لغزی
  6. جلوگیری از مستهلک شدن

پنوماتیک

درب اتوماتیک سیماران

برای مطالعه مقاله آیفون تصویری چیست و چه کاربردهایی دارد به این لینک مراجعه کنید

در این نوع درب نیروی تحت فشار باد تامین کننده انرژی مورد نیاز بری به حرکت در آوردن درب ها است. مصرف انرژی وهزینه در این نوع درب بسیار کم است واز مزایای آن می‌توان به آرام و بی صدا بودن آن اشاره کرد. دیگر از این درب ها زیاد استفاده نمی شود چون در مقایسه با سایر درب های اتوماتیک عملکرد چندان خوبی ندارند و در صورت خرابی هم پیدا کردن خدمات پس از فروش برای آن ها بسیار دشوار است.

مزایا:

  1. مصرف انرژی بسیار پایین
  2. هزینه بسیار کم
  3. آرام و بی صدا بودن

گیربکسی

تامین کننده انرژی مورد نیاز این نوع درب نیروی موتور برقی کوچکی است که در داخل جک این نوع درب به کار برده می‌‌شود. این نیرو از جک‌ها به گیربکس منتقل شده و باعث حرکت درب می‌شود. از مهمترین مزایای این نوع درب می‌توان به جدا بودن بخش مکانیکی و الکترومکانیکی آن اشاره کرد. بنابراین در صورت خرابی یکی از بخش‌ها دیگر نیازی به اصلاح کل سیستم نسیت و هزینه تعمیر درب به شکل قابل مشاهده ای کاهش پیدا می کند.

مزایا:

  1. هزینه پایین تعمیر
  2. عملکرد بدون اشکال

نگاهی به انواع درب اتوماتیک سیماران با ویژگی‌ های منحصر به فردی که مدل های مختلف آن دارند داشتیم، در ادامه دیگر موضوعات مرتبط با این محصولات را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا شما راحت تر در مورد خرید محصول دست به تحقیق بزنید.

اجرای اصلی  درب های اتوماتیک سیماران

درب اتوماتیک سیماران

اگر نمی دانید بهتر است بدانید که ساخت درب های اتوماتیک کار چندان سختی نیست و بیشترین موضوعی که کیفیت این محصول را مشخص می کند به استفاده از اجزای با کیفیت در آن بر می گردد، هر چقدر اجزایی که در درب اتوماتیک استفاده می شوند جنس و کیفیت بهتری داشته باشند، با خطای کمتر و با عمری طولانی تر کار خود را انجام می دهند. در ادامه نگاهی به اجزای اصلی درب اتوماتیک سیماران خواهیم داشت:

• موتور الکتریکی

• برد الکترونیکی

• ریموت

• حسگر ها – چشمی‌ها

• تجهیزات امنیتی

• چرخ دنده و گیربکس

• فلاشر

• قفل برقی و مکانیکی درب اتوماتیک

جمع بندی

در این مقاله سعی نمودیم تا شما را با درب اتوماتیک سیماران آشنا کنیم.

بهترین برند درب اتوماتیک داخلی که سیماران است، را میتوانید از سیماران مارکت نیز خریداری کنیم.

در صورت تمایل دیگر مقالات مار را نیز مطالعه نمایید.

نظر شما در مورد مطلب درب اتوماتیک سیماران چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان سیماران به سرعت به آن پاسخ دهند و ابهامات موجود را رفع کنند.

 

دیدگاه‌ها ۲

*
*

    جمالزاده پاسخ

    ممنون از مقاله مفید شما اگر بخواهیم از شرایط خرید اطلاع داشته باشیم راهی وجود دارد ؟

      qjgRGgzQ2YS6PdHq پاسخ

      برای خرید درب اتوماتیک سیماران میتونید با شماره تلفن ۳۳۵۳۱۷۵۳ تماس بگیرید یا به ادرس ایمیل info@simaranmarket.ir ایمیل ارسال کنید. اگر قبل از خرید هم بخواید اطلاعاتتون رو به طور دقیق تر افزایش بدید میتونید مقاله ی خرید درب اتوماتیک رو مطالعه بفرمایید و با تمامی انواع درب اتوماتیک آشنا بشید.

ارتباط در واتساپ
ارسال