"> فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

معایب چراغ سنسور دار

معایب چراغ سنسور دار

معایب

معایب چراغ سنسور دار :  هر چند این چراغ ها مزایای متعددی دارند، ولی ایراد هایی نیز دارا هستند. در این بخش به معایب چراغ های سنسور دار می پردازیم:

 

آنتن مرکزی سیماران

 

عدم توانایی در کنترل چراغ ها

چراغ های سنسور دار راه عالی برای صرفه جویی در انرژی و ایمن ساختن خانه شما هستند. اما یک نقطه ضعف بزرگ دارند: شما نمی توانید آن ها را کنترل کنید. اگر می خواهید آن ها را خاموش یا روشن کنید، باید بیرون بروید و به صورت دستی فعال نمایید. در اغلب موارد این مسئله مهمی نیست. اما زمانی که بخواهید چراغ ها را خاموش کنید ولی به طور خودکار روشن می شود، مشکل ساز خواهد بود. این واقعا می تواند خسته کننده باشد. به ویژه اگر می خواهید بخوابید یا خانه خود را برای میهمانی تاریک نگه دارید.

 

درب بازکن سیماران

 

طول عمر کوتاه لامپ ها

لامپ های سنسوردار به گونه ای طراحی شده اند که حدود ۲۵۰۰۰ ساعت یا کمی بیش از دو سال عمر کنند. اگرچه این مدت زمان طولانی به نظر می رسد، اما نسبت به لامپ های سنتی طول عمر کمتری دارند. دلیل اصلی این طول عمر کوتاه، استفاده از سنسورها می باشد. چرا که سنسور منجر به خراب شدن لامپ زودتر از معمول می گردد. علاوه بر این، از آن جایی که لامپ چراغ های سنسوردار دستگاه های الکترونیکی هستند، می توانند در معرض آسیب ناشی از نوسانات برق نیز قرار گیرند.

 

چراغ سنسوردار سیماران

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال