"> کاربرد چراغ سنسوردار - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

کاربرد چراغ سنسوردار

کاربرد چراغ سنسوردار

کاربرد چراغ سنسوردار

کاربرد چراغ سنسوردار : چراغ های سنسور دار چندین دهه وجود داشته و پایه اصلی سیستم های امنیتی خانه و .. بوده است. در طول سال ها، تکنولوژی چراغ سنسور دار در زمینه نورپردازی داخلی و فضای باز پیشرفت زیادی داشته است. از آنجایی که گزینه های متنوعی وجود دارد، شما می توانید یکی از انواع مقرون به صرفه و متناسب با سبک زندگی خود را تهیه نمایید. همانطور که گفتیم حسگرهای نور انواع مختلفی دارند که در صنایع مختلف کاربرد دارند. در ادامه به توضیح کاربرد انواع چراغ سنسور دار می پردازیم:

 

لامپ سیماران

 

سیستم های امنیتی

چراغ های سنسوردار کاربردهای امنیتی زیادی دارد و معمولا در نورپردازی مکان های مهم مثل موزه ها از آن استفاده می شود. همچنین چراغ سنسوردار به مدار محموله های حمل و نقل نیز متصل می شود. در نتیجه محموله به سادگی قابل تشخیص خواهد بود. در واقع این سیستم می تواند به ردیابی کالاها یا پرسنل هر ارگانی کمک کند.

 

خودرو

چراغ های سنسوردار در اتومبیل ها نیز به کار می رود و می تواند میدان دید راننده را افزایش دهد. همچنین هنگام رسیدن به منزل، میتوان مسیر پیش رو را روشن کرد و به آسانی درب را باز نمود. سنسور چراغ اتومبیل به نور محیط حساس هستند و با توجه به روشنایی روز، فعال یا غیر فعال می گردند.

 

محصولات سیماران

 

لوازم برقی

همانطور که می دانید تبلت، گوشی هوشمند و غیره نیز به سیستمی مجهز هستند که به طور خودکار نور گوشی شما را تنظیم می کند. در واقع یک سنسور نور محیطی در این لوازم الکترونیکی تعبیه شده که با اندازه گیری نور اطراف شما فعال می گردد. در نتیجه میزان روشنایی صفحه گوشی را متناسب با نور تنظیم می کند و مانع آسیب دیدن چشمان شما می گردد.

 

کشاورزی

دو عامل اساسی برای رشد گیاهان نور و آب است. در واقع اهمیت چراغ سنسور دار زمانی در صنعت کشاورزی مشخص می شود، که به یک سیستم آب پاش متصل می گردد. این سنسور میزان نور خورشید را می سنجد و هر گاه نور زیادی ساطع نشود، فعال می گردد.

 

درب اتوماتیک یکتا

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال