"> مزایای چراغ سنسور دار - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

مزایای چراغ سنسور دار

مزایای چراغ سنسور دار

افزایش امنیت

مزایای چراغ سنسور دار:  چراغ های سنسور دار نقش حیاتی در امنیت خانه شما ایفا می کنند. از تعرض به ملک شما جلوگیری می کند، مانع نزدیک شدن مزاحمان به ملک می شود، و حس امنیت و استقبال هنگام ورود به خانه را به شما می دهد. همچنین به میهمانان شما حس راحتی می دهد و می توانند با خیال راحت در باغچه یا حیات بدون نگرانی از مزاحمت حشرات استراحت کنند.

 

جک سیماران

 

مصرف بهینه انرژی

از آنجایی که این چراغ ها فقط زمانی روشن می شوند که حرکتی را تشخیص دهند، میتواند منجر به مصرف بهینه انرژی شود. چراغ های سنسور دار از مصرف انرژی می کاهد و استفاده از LED نیز می تواند باعث صرفه جویی بیشتر شود. در واقع زمانی که کسی در اتاق نباشد، این چراغ خاموش می شود و مانع اتلاف انرژی خواهد شد.

 

افزایش رفاه

این چراغ ها راحتی و رفاه ساکنین خانه را تضمین می کند. می توان آن ها را در مکان هایی قرار داد که در آن فعالیت منظم و دائمی وجود دارد. چراغ های سنسور دار برای مناطق بیرونی مانند حیاط خلوت یا گاراژ مناسب است. چرا که در این بخش ها نصب سوئیچ چندان کاربر پسند نمی باشد. همچنین هنگام ورود و خروج خانه کار شما را آسان می سازد.

 

مانیتور سیماران

 

 

امکان اتصال به سایر عناصر امنیتی

یکی از بهترین مزایای چراغ های سنسور دار این است که می توان آن را به سایر عناصر امنیتی متصل ساخت. به طور مثال شما می توانید این چراغ ها را به دوربین امنیتی خود متصل کنید تا بتوانید زمانی که چراغ روشن می شود، ببینید چه کسی یا چه چیزی آنجاست.

 

طراحی جذاب

چراغ های سنسور دار در گذشته مانند چراغ های سیلابی بودند. اما این روزها از طراحی مدرن تری برخوردارند و به یکی از ارکان طراحی ورودی منازل تبدیل شده اند. بنابراین حسگر نور علاوه بر کاربردهای متعددی که دارد، در نورپردازی و زیباسازی ورودی منزل شما نقش اساسی ایفا می کند.

 

آیفون تصویری سیماران

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال