"> نکات مهم برای خرید چراغ های سنسور دار - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

نکات مهم برای خرید چراغ های سنسور دار

نکات مهم برای خرید چراغ های سنسور دار

نکات مهم برای خرید چراغ های سنسور دار

نکات مهم برای خرید چراغ های سنسور دار :  اگر در حال نصب چراغ سنسور دار در حیاط خانه خود هستید، محدوده مکانی که می خواهید روشن شود و همچنین میزان روشنایی نور را تعیین کنید. آیا برای جلوگیری از ورود سارقان به اندازه کافی نور ساطع می کند؟ مناطق مهم را شناسایی کنید تا بدانید چه تعداد چراغ سنسور دار نیاز دارید. سعی کنید تمامی ویژگی های چراغ سنسور دار مورد نظر خود را بیابید. نور چقدر سریع به حرکات واکنش نشان می دهد؟ فرد چقدر باید نزدیک شود تا حسگر فعال شود؟ چراغ ها چه زمانی خاموش می شود؟ در حالت ایده آل، شما باید به دنبال خرید چراغ سنسور داری باشید که به سرعت روشن شود و برد خوبی داشته باشد.

دوربین مدار بسته سیماران

 

نکته مهم دیگری که هنگام خرید این چراغ ها باید در نظر گرفت، منبع تغذیه آن است. برخی از این چراغ ها با باتری کار می کنند. برخی نیز با انرژی خورشیدی فعال می شوند. مواردی هم هستند که به سیستم برق شما متصل می شوند. شما می توانید انتخاب کنید که کدام یک برای ملک یا مصرف شما مناسب تر است.

 

هالوژن سیماران

 

مزایا

با افزایش میزان جرم و جنایت، هر روز افراد بیشتری به دنبال راه هایی برای محافظت از خانه و خانواده خود هستند. یکی از این راه ها، نصب چراغ سنسوردار در اطراف ملک می باشد. چراغ های سنسوردار یک روش مناسب و راحت برای روشن کردن مسیر پیش روی شما است. این چراغ ها با باتری کار می کنند. بنابراین نیازی به سیم کشی ندارند و معمولا به سطوح دارای لنت های چسبنده می چسبند. این چراغ های سنسور دار هر گونه حرکتی در محدوده معینی را تشخیص می دهند. و البته دارای سنسور نور نیز هستند که فقط در نور کم روشن شوند.

از این رو یک ابزار قدرتمند برای امنیت خانه به شمار می روند. می توان آن ها را به گونه ای تنظیم کرد که هنگام حرکت داخل خانه و یا خارج خانه روشن شوند. در نتیجه می توانید خانه خود را ایمن نگه دارید و از هدف قرار گرفتن سارقان در امان بمانید. علاوه بر این به افزایش دید شما در تاریکی کمک می کند و می توانید به راحتی اطراف خود را ببینید.

 

لامپ ۹ وات سیماران

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال