"> دوربین مدار بسته چیست؟ - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

دوربین مدار بسته چیست؟

دوربین مدار بسته چیست؟

یک تعریف درباره اینکه دوربین مدار بسته چیست؟

دوربین مدار بسته چیست؟  اصولاً به وسیله‌ای دوربین مدار بسته میگویند که در جای ثابتی هست و اطلاعاتی را مثل تصاویر و فیلم از طریق یک مدار بسته و کاملاً امن به دستگاه یا دستگاه‌هایی که به دوربین متصل هستند ارسال می‌کند.

 

درب اتوماتیک یکتا

 

نکته جالب اینجاست که این تصاویر نیاز نیست فقط با یک سیم به دستگاه ضبط تصاویر وصل باشد. امروزه بدون سیم هم می‌توان اطلاعات را از دوربین‌ها دریافت کرد.

همچنین دوربین‌های مدار بسته الزاماً فقط به یک دستگاه وصل نمی‌شوند. بلکه می‌توانید به چندین دستگاه و حتی در هر جایی که خودتان می‌خواهید ببینید ارسال کنید.

حتی در موبایل خودتان هم می‌توانید از محل موردنظر خود باخبر باشید.

 

محصولات سیماران

 

حالا چرا به آن دوربین مداربسته می‌گویند؟

مطمئناً اطلاعات و تصاویر و فیلم‌هایی که در دوربین‌های مدار بسته ضبط می‌شود و به دستگاه ضبط کننده ارسال می‌شود چیزی نیست که برای عموم بتوان به اشتراک گذاشت و همه آن را ببینند.

نوع کار سیستم‌های امنیتی و نظارتی در همین مخفی بودن آن هست. به همین دلیل لقب دوربین‌هایی با مدار بسته (closed circuit) برازنده این نام هست.

به شکلی که اطلاعات توسط یک مدار بسته فقط به محلی ارسال می‌شود که تعریف‌شده باشد. و هیچ کسی یا هیچ دستگاهی نمی‌تواند از اطلاعات آن آگاهی یابد.

بدین شکل نیست که دوربین مدار بسته نصب بشود و هر کسی بتواند به‌راحتی با تلویزیون و یا موبایل خود به آن وصل شود و تصاویر ضبط‌شده و فیلم‌ها را ببیند.

در حالی که اگر این اتفاق می‌افتاد هر کسی می‌توانست اطلاعات را ذخیره و یا پاک کند.

این وسیله کاملاً برعکس تلویزیون هست. شما می‌توانید به‌راحتی با هر دستگاه تلویزیونی که به پریز برق وصل هست می‌توانید هر شبکه یا کانالی را مشاهده کنید.

مطمئناً تا به اینجا ارزش و کاربرد اصلی دوربین مدار بسته را متوجه شدید.

 

لامپ سیماران

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال