"> ۳ مدل درب شیشه ای - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

۳ مدل درب شیشه ای

3 مدل درب شیشه ای

در اتوماتیک شیشه‌ای منحنی

۳ مدل درب شیشه ای  :  درهای اتوماتیک منحنی ازشیشه‌هایی ساخته شده‌اند که در کوره‌های مخصوص، و در فشار و حرارت به شکل قوس‌دار درآمده‌اند. زیبایی این نوع درهای شیشه‌ای که قاب فلزی دارند، بسیار چشمگیر است. برخی از انواع این مدل درب اتوماتیک لوکس، نیم‌دایره‌ای و برخی دیگر دایره کامل هستند. درباره اینکه نحوه کارکرد این نوع درب اتوماتیک چیست؟ باید بگوییم که ریل‌های این درها به شکل دایره کامل یا نیم‌دایره هستند. لنگه‌های مختلف درهای منحنی به سادگی بر روی ریل‌ های منحنی آن حرکت می‌کنند و فضای زیادی برای حرکت افراد پدید می‌آورند. درب ریلی برقی بر روی ریل حرکت می کند.

 

 

جک سیماران

این نوع درهای اتوماتیک مناسب سازه‌های لوکس و لاکچری هستند و ویژگی‌های مختلفی دارند:

* روش ساخت این نوع درها و حرارت بالایی که در کوره‌ها می‌بینند، باعث می‌شود تا مقاومتشان در برابر ضربه و تغییرات دمایی بسیار زیاد شود.
* انحنای درب اتوماتیک لوکس منحنی باعث می‌شود تا فضای بیشتری برای آمدوشد به داخل و خارج ساختمان فراهم شود.
* درب اتوماتیک منحنی می‌تواند یک یا دو لت متحرک داشته باشد.
* این نوع درب‌های اتوماتیک امکان استفاده از سقف‌های شیشه‌ای را هم در اختیار شما می‌گذارند که فضا را بسیار شیک‌تر و لاکچری‌تر می‌کند.

در اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی

در اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی یکی دیگر از انواع درب اتوماتیک لوکس است. درب اتوماتیک مثلثی در واقع از دو در تشکیل شده که به‌صورت مثلثی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. درب شیشه‌ای مثلثی برای ساختمان‌هایی مناسب است که زاویه شکسته دارند و نیاز است تا با استفاده از این نوع درهای لوکس، زاویه‌دارتر جلوه کنند. اما درباره اینکه عملکرد این نوع درب اتوماتیک چیست؟ باید بگوییم که درهای مثلثی شیشه‌ای دارای دو لته هستند که هریک می‌توانند ساکن یا متحرک باشند.

 

مانیتور سیماران

 

از دیگر ویژگی‌های در اتوماتیک مثلثی به موارد مختلفی می‌توانیم اشاره کنیم:

* درب اتوماتیک لوکس مثلثی از بهترین درهای اتوماتیک مناسب کنج و نبش ساختمان است.
* درب اتوماتیک مثلثی یا زاویه‌ای نمایی زیبا و متفاوت به سازه می‌دهد و آن را لوکس و لاکچری نشان می‌دهد.
* در توضیح اینکه کارکرد این نوع درب اتوماتیک چیست؟ بهتر است بگوییم این نوع درها شبیه درب اتوماتیک کشویی هستند، اما ظاهری متفاوت با آنها دارند.

در اتوماتیک شیشه‌ای تاشو

درب شیشه‌ای تاشو یکی دیگر از انواع درب اتوماتیک لوکس است. بهترین توضیح برای اینکه بگوییم این نوع درب اتوماتیک چیست؟ آن است که این نوع درها در زمان باز شدن، تا می‌خورند. این نوع درها یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فضاهای کوچک به شمار می‌روند.

 

۳ مدل درب شیشه ای

 

آیفون تصویری سیماران

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال