"> کاربردهای درب اتوماتیک - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

کاربردهای درب اتوماتیک

کاربردهای درب اتوماتیک

کاربردهای درب اتوماتیک

کاربردهای درب اتوماتیک :  درب های اتوماتیک کاربرد بسیار زیادی در ساختمان های مختلف دارند اما استفاده از آنها در بعضی از بخشها ترجیح داده می شوند.درب های اتوماتیک در بسیاری از ساختمان ها اجازه دسترسی، خروج و عبور مدرن و بدون مانع را می دهند. به خصوص برای ساختمان هایی با حجم زیاد تردد، استفاده از این نوع درب ها مناسب می باشد. در ادامه به بخش هایی که نیاز به درب اتوماتیک در آنها احساس می شود اشاره شده است:

 

آنتن مرکزی سیماران

 

بخش بهداشت و سلامت:

در بیمارستان ها و درمانگاه های مختلف و مطب پزشکان سیستم های درب اتوماتیک یک راه حل بهداشتی برای بیماران، پزشکان و همراهان بیمارها، برای عبور از درگاه های مختلف می باشند. با استفاده از این درب ها دیگر نیازی به باز کردن درب به صورت دستی نمی باشد و از پخش باکتری ها و ویروس های بیماری زا روی دست خود جلوگیری می شود.

 

درب بازکن سیماران

هتل ها و رستوران ها:

یک ورودی معتبر و راحت به عنوان اولین استقبال از مهمانان در بسیاری از هتل ها و رستوران ها، اهمیت زیادی برای افراد دارد. رستوران ها و هتل ها نیز از مکان هایی هستند که افراد زیادی در آن تردد کرده و باز و بسته کردن مداوم درب ها ممکن است کمی سخت باشد.

فروشگاه های و مراکز خرید:

استفاده از درب های اتوماتیک در مراکز خرید به علت این که ممکن است دست افراد پس از انجام خرید پر باشد و امکان باز و بسته کردن درب به صورت دستی را نداشته باشند، ضروری می باشد. این درب ها باعث می شود تا امکان ورود و خروج سرما و گرما به این مکان ها وجود نداشته و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود.

 

چراغ سنسوردار سیماران

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال