"> نکات ایمنی که برای استفاده از لامپ هالوژن رشته‌ای - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

نکات ایمنی که برای استفاده از لامپ هالوژن رشته‌ای

نکات ایمنی که برای استفاده از لامپ هالوژن رشته‌ای

نکات ایمنی که برای استفاده از لامپ هالوژن رشته‌ای لازم است بدانید:

نکات ایمنی که برای استفاده از لامپ هالوژن رشته‌ای ۱  _ اتفاق آتش سوزی به وسیله لامپ‌های هالوژن رشته‌ای نسبت به لامپ‌های معمولی بیشتر است، زیرا این لامپ‌ها در دمای بسیار بیشتری از دمای لامپ‌های معمولی کار می‌کنند.

 

لامپ سیماران

 

۲_ به خاطر نزدیک بودن حباب این لامپ‌ها به رشته تنگستن داخل آن، حرارت نسبتاً بالاتری دارند. به همین دلیل استفاده از محافظ‌ها و پوشش‌های مناسب برای این لامپ، به خصوص اگر توان آنها بالاتر از یک یا دو کیلو وات باشد بسیار لازم و ضروری است.

 

۳_ از این لامپ‌ها به هیچ عنوان نباید در نزدیکی پارچه یا پلاستیک استفاده کرد زیرا با توجه به وجود مواد قابل اشتعال، خطرات جبران ناپذیر را به دنبال خواهد داشت.

 

محصولات سیماران

 

۴_ اگر لامپ‌های خودروی شما از نوع هالوژنی است هنگام تعویض آن، تحت هیچ شرایطی نباید قسمت شیشه‌ای لامپ را لمس کرد، زیرا چربی موجود در دست موجب تمرکز حرارت روی یک نقطه از حباب شده و در نتیجه عمر مفید لامپ به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

 

۵_ لامپ‌های هالوژنی دارای تشعشعات ماورای بنفش هستند به همین دلیل امکان به وجود آمدن آفتاب سوختگی روی پوست پس از اینکه به مدت طولانی در معرض نور این نوع لامپ‌ها باشید وجود دارد. برای کاهش اثرات این تشعشعات، همچنین جلوگیری از برخورد اجسام خارجی با حباب لامپ، اکثر این لامپ‌ها یک شیشه خارجی جذب کننده ماورای بنفش دارند.

 

درب اتوماتیک یکتا

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال