"> نحوه اندازه گیری چراغ سقفی توکار - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

نحوه اندازه گیری چراغ سقفی توکار

نحوه اندازه گیری چراغ سقفی توکار

نحوه اندازه گیری چراغ سقفی توکار

نحوه اندازه گیری چراغ سقفی توکار :  شما ممکن است در خانه، یک یا چند چراغ سقفی توکار داشته باشید. اگر بخواهید تعداد دیگری از این چراغ را تهیه کنید، می‌بایست سایز آن را بدانید. برای پیدا کردن سایز چراغ سقفی توکار، مراحل زیر را طی کنید.

 

آنتن مرکزی سیماران

 

ابتدا قاب چراغ را از آن جدا کنید.

مراقب باشید که سیم‌های متصل به قاب، به آرامی جدا شوند.
حال با استفاده از یک متر یا خط کش، قطر قاب دایره‌ای‌شکل یا طول ضلع قاب مربع‌شکل را که داخل سقف کار شده، اندازه بگیرید.
توجه داشته باشید که اندازه‌های به دست‌آمده ممکن است کمی عجیب باشند اما احتمالا به یکی از مقادیر استاندارد قطر چراغ سقفی توکار، نزدیک هستند.

 

درب بازکن سیماران

 

روش اشتباه اندازه‌گیری سایز چراغ سقفی توکار

بسیاری از افراد تصور می‌کنند منظور از سایز یا قطر چراغ سقفی، قطر دایره بیرونی یا همان قاب آن است. به همین دلیل عددی که در اندازه‌گیری به دست می‌آورند بزرگ‌تر بوده و به همین دلیل می‌بایست دیوار را برای قطر دادن چراغ سقفی توکار با قطر بیشتر سوراخ کنند. از این رو بعد از قرار دادن چراغ سقفی با مشکل روبه‌رو می‌شود.

سایز چراغ سقفی توکار، نه قطر دایره قاب آن، بلکه قطر قسمت کار شده داخل دیوار است.

 

چراغ سنسوردار سیماران

 

نورپردازی، به عنوان یکی از مهم‌ترین المان‌ها موجود در یک فضا، به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که برای انجام هر یک، به تجهیزات ویژه‌ای نیاز داریم. شما می‌توانید منزل خود را با لوستر، چراغ دیواری، چراغ خطی، ریسه ال ای دی یا پنل نورپردازی کنید. در این میان، یکی از تجهیزات کاربردی که می‌توان از‌آن برای نورپردازی فضاهای مسکونی، اداری، تجاری و عمومی استفاده کرد، چراغ‌های سقفی توکار هستند.

چراغ سقفی توکار، با داشتن ساختاری ویژه، داخل سقف نصب شده و می‌توانند با توجه به نیاز شما، توان و میزان روشنایی متفاوتی داشته باشند. با این وجود، یکی از متداول‌ترین سوالاتی که کاربران این چراغ‌ها در ذهن خود دارند، نحوه اندازه گیری قسمت‌های مختلف چراغ سقفی توکار و چگونگی انتخاب سایز مناسب برای آن است. ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ این دو سوال بپردازیم. با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال