"> معایب لامپ ال ای دی - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

معایب لامپ ال ای دی

معایب لامپ ال ای دی

۱- نور آبی

معایب لامپ ال ای دی : برای لامپ‌های LED با رنگ نور سفید سرد همواره این نگرانی وجود دارد که طیف نوری آن‌ها در حدی باشد که به چشم آسیب وارد کند. بهتر است از لامپ ال ای دی خیلی سفید به مدت طولانی استفاده نشود. حتی صفحه گوشی نیز این نور آبی را دارد و بهتر است آن را خاموش کرد تا چشم در بلند مدت آسیب نبیند. نور آبی باعث افزایش عملکرد مغز می‌شود، به همین دلیل اگر در اتاق خواب یک لامپ با نور سفید نصب کنید، در فرآیند خواب و ریلکس کردن دچار مشکل می‌شوید. بهترین مکان نصب لامپ ال ای دی با رنگ نور سفید و مهتابی، اتاق کار، پذیرایی، حمام و دستشویی و آشپزخانه است.

 

آنتن مرکزی سیماران

۲- وابستگی به دمای محیط

عملکرد LED تا حد زیادی به دمای محیط کار بستگی دارد. کارکردن بیش از حد LED در دمای بالای محیط ممکن است منجر به گرم شدن بیش از حد بدنه LED شود و در نهایت باعث خرابی آن شود. برای حفظ عمر طولانی نیاز به هیت سینک مناسب است. این امر به ویژه هنگامی که کاربردهای خودرویی، پزشکی و نظامی را داریم که در آن دستگاه باید در طیف وسیعی از دماها کار کند و باید میزان خرابی پایینی داشته باشد، مهم است. بنابراین در هنگام خرید باید به کیفیت هیت سینک توجه شود.

 

درب بازکن سیماران

 

۳- قیمت اولیه گران

قیمت گران این لامپ‌ها باعث شده است که خیلی از افراد آن را از لیست خریدشان حذف کنند، آیا این کار درست است؟ قیمت اولیه لامپ ال ای دی بالاست، اما این قیمت کاملاً به صرفه است، زیرا باعث کاهش ۹۰ درصدی مصرف برق می‌شود و از طرف دیگر بیشتر از هر نوع لامپ دیگری عمر می‌کند، بنابراین در بلند مدت هزینه‌ها را کم می‌کند.

 

معایب لامپ ال ای دی

 

چراغ سنسوردار سیماران

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال