"> لامپ ال ای دی چیست؟ - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

لامپ ال ای دی چیست؟

لامپ ال ای دی چیست؟

لامپ ال ای دی چیست؟

لامپ ال ای دی چیست؟ لامپ‌های LED در واقع مجموعه‌ای از یک یا چند LED می‌باشند که برای بدست آوردن شدت نور و رنگ مورد نیاز با یکدیگر در یک مجموعه قرار داده می‌شوند و به منظور تامین روشنایی یا تزئینات مورد استفاده قرار می‌گیرند. LED مخفف عبارت (light emitting diode) است که به معنای دیود ساطع کننده نور است. این دیودها عمری طولانی دارند و برعکس فناوری‌های قدیمی، آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند.

 

لامپ ۹ وات سیماران

 

همین مشخصات منحصر بفرد led باعث شده است که به سرعت جایگزین سایر منابع تامین روشنایی گردد. از مصادیق بارز آن می‌توان به چراغ‌ها و علائم راهنمایی ساخته شده با led اشاره کرد که در حال حاضر در کشورمان در مقیاس گسترده‌ای به کار گرفته می‌شوند.

 

ال ای دی در واقع نه تنها در لامپ و چراغ، بلکه در ساخت ساعت‌های دیجیتال، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، صفحه نمایشگر تلفن‌های همراه، لوازم صوتی و تصویری و وسایل بسیار دیگری به کار برده می‌شود.

 

هالوژن سیماران

 

تولید کنندگان

لامپ‌های قدیمی که معروف‌ترین آنها شرکت OSRAM است، بصورت گسترده‌ای بر روی تولید لامپ‌های led سرمایه‌گذاری کرده است. با توجه به این موضوع که شرکت OSRAM به عنوان پیشروترین شرکت در زمینه تولید لامپ‌های کم‌مصرف سرمایه‌گذاری عظیمی بر روی led نموده است می‌توان به اهمیت لامپ‌های led به عنوان منبع روشنایی قابل اتکا در آینده پی برد.

 

دوربین مدار بسته سیماران

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال