"> لامپ‌های هالوژن اس ام دی SMD چیست؟ - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

لامپ‌های هالوژن اس ام دی SMD چیست؟

لامپ‌های هالوژن اس ام دی SMD چیست؟

لامپ‌های هالوژن اس ام دی SMD چیست؟

لامپ‌های هالوژن اس ام دی SMD چیست؟ لامپ‌های هالوژن اس ام دی بر اساس تکنولوژی به همین نام ساخته شده است. این مدل از لامپ هالوژن چند چیپ ال ای دی دارند که با سیمی نازک به هم وصل شده‌اند. مانند لامپ هالوژن ال ای دی و لامپ هالوژن سی او بی این مدل نیز گرمای کمتر و نور بیشتری ایجاد می‌کند. لامپ هالوژنی اس ام دی را به دلیل زیبایی و مقرون به صرفه بودن برای ساخت تجهیزات نورپردازی استفاده می‌کنند.

 

جک سیماران

 

انواع لامپ هالوژن را کجا استفاده کنیم؟

برای استفاده از لامپ‌های هالوژن هیچ محدودیتی وجود ندارد. مصرف کم انرژی و نور مناسب باعث شده این لامپ به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در خانه استفاده شود. به جز انواع معمولی لامپ‌های هالوژن، لامپ‌های هالوژن سقفی تو کار و لامپ‌های هالوژن سقفی توکار مربع برای دکوراسیون استفاده می شوند. لامپ‌های هالوژن سقفی کم مصرف دست طراح را باز می‌گذارد و به او اجازه می‌دهد فضاهای مختلفی را به انواع لامپ هالوژن ال ای دی سقفی اختصاص دهد.

 

مانیتور سیماران

 

لامپ‌های هالوژن سی او بی COB چیست؟

لامپ‌های هالوژن سی او بی هم مانند لامپ‌های هالوژن ال ای دی پرنور است و در دکوراسیون هم برای تزئین استفاده می شوند. لامپ‌های هالوژن سی او بی چیپ‌های الکترونیکی دارد که روی برد نصب شده‌اند و نقطه‌ای نورانی نمایش می‌دهند. عمر لامپ‌های هالوژن سی او بی بالا است و انرژی کمی هم مصرف می‌کنند. بنابراین از بهترین گزینه‌ها برای لامپ‌های هالوژن سقفی توکار و لامپ‌های هالوژن سقفی کم مصرف است.

 

آیفون تصویری سیماران

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال