"> سایزهای متداول چراغ سقفی توکار - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

سایزهای متداول چراغ سقفی توکار

سایزهای متداول چراغ سقفی توکار

سایزهای متداول چراغ سقفی توکار : شما می‌توانید چراغ سقفی مورد نظر خود را در سایزهای مختلفی تهیه کنید. اما به طور کلی سایزهای متداولی که در محیط‌های مسکونی، اداری و تجاری بیشتر از آن‌ها استفاده می‌شود، به صورت زیر هستند.

 

 

لامپ ۹ وات سیماران

 

۱٫ چراغ سقفی توکار قطر ۵ سانتی‌متر

از جمله چراغ‌های سقفی توکار که می‌توان از آن‌ها در محیط‌های مختلفی استفاده کرد، سایز ۵ سانتی‌متری آن است. این دسته از چراغ‌ها، با داشتن ابعاد کوچک در هر محیطی قرار می‌گیرند. شما می‌توانید از سایز ۲ اینچ/۵ سانتی‌متر، برای نورپردازی داخل کمد لباس، کلازت‌روم، داخل جاکفشی، داخل بوفه و… استفاده کنید.

 

۲٫ چراغ سقفی توکار قطر ۷٫۵ سانتی‌متر

سایز ۷٫۵ سانت، نیز کاربری مشابه سایز ۵ سانت دارد. اما به دلیل بزرگ‌تر بودن سایز آن، شما می‌توانید از آن برای بالای اپن، دور تا دور منزل و نور تاکیدی محیط استفاده کنید.

 

هالوژن سیماران

 

۳٫ چراغ سقفی توکار قطر ۱۰ سانتی‌متر

این دسته از چراغ‌ها که قطری معادل ۴ اینچ/۱۰ سانتی‌متر دارند، دارای دو مدل با ارتفاع ۱۴ سانتی‌متر و ۹ سانتی‌متر هستند. این دسته از چراغ‌ها، معمولا به عنوان نورپردازی تاکیدی یا نور کار، استفاده می‌شوند اما به دلیل ظاهر زیبا و کاربرد بسیار آن‌ها، می‌توان چراغ‌های سقفی توکار را برای نور کلی محیط نیز به کار برد. میزان برش مورد نیاز برای چراغ سقفی توکار با سایز ۱۰ سانتی‌متر، معادل ۱۱ سانتی‌متر است.

 

۴٫ چراغ سقفی توکار قطر ۱۴ سانتی‌متر

اگر بخواهیم سایزهای متداول چراغ سقفی توکار را تنها در سه گزینه معرفی کنیم، سایز ۱۴ سانت یا ۵ اینچ، یکی از آن‌ها خواهد بود. این دسته از چراغ‌ها، نه به اندازه‌ای بزرگ هستند که جلوه فضای شما را خراب کنند و آنقدر کوچک که نور کمی به محیط بتابانند.

 

۵٫ چراغ سقفی توکار قطر ۱۵ سانتی‌متر

سایز متداول دیگری می‌توانید انتخاب کنید، چراغ سقفی قطر ۱۵ سانت است. قطر برش مناسب برای این دسته از چراغ‌ها، معادل ۱۶ سانتی‌متر است.

 

 

دوربین مدار بسته سیماران

 

۶٫ چراغ سقفی توکار قطر ۲۰ سانتی‌متر

یکی از بزرگ‌ترین نمونه‌های چراغ سقفی توکار، سایز ۲۰ سانتی آن است که بیشتر آن‌ها دارای سرپیچی برای قرار دادن لامپ هستند. شما می‌توانید لامپ‌هایی با توان‌های مختلف را به این چراغ توکار وصل کرده و محیط خود را نورپردازی کنید. البته این سایز به دلیل بزرگ بودن ابعاد، کاربری کم‌تری نسبت به نمونه‌های قبل دارد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال