"> درب اتوماتیک و انواع آن - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

درب اتوماتیک و انواع آن

درب اتوماتیک و انواع آن

در اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک و انواع آن:  درهای گردان نظم بیشتری در محیط‌های شلوغ و پررفت‌وآمد ایجاد می‌کنند. درب اتوماتیک لوکس و درب اتوماتیک گرد بهترین نوع درهای اتوماتیک برای سینماها، بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و مراکز بزرگ و لوکس خرید هستند.

لامپ سیماران

در اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی مجموعه‌ای از درهای شیشه‌ای با پهنای کم است که به‌صورت چند لته اسلایدی ساخته می‌شود. اگر برای مکان پررفت‌وآمد نیاز به درهای اتوماتیک دارید، درهای تلسکوپی بهترین نمونه برای شما به شمار می‌روند. برای اینکه بدانید عملکرد این نوع درب اتوماتیک چیست؟ باید کارکرد لته‌های این نوع درها را بشناسید. لته‌های این درهای تلسکوپی می‌توانند فقط به یک طرف یا هر دو طرف باز و بسته شوند.

از خصوصیات درب‌های اتوماتیک تلسکوپی به موارد مختلف دیگری می‌توانیم اشاره کنیم:

 

محصولات سیماران

 

* مناسب فضاهایی با پهنای کم هستند.
* از سیستم هوشمند ضدبرخوردی در آنها استفاده شده که مناسب استفاده در مکان‌های پررفت‌وآمد مانند فرودگاه‌ها، مراکز تفریحی، تجاری و… هستند.

در اتوماتیک شیشه‌ای منحنی

درهای اتوماتیک منحنی ازشیشه‌هایی ساخته شده‌اند که در کوره‌های مخصوص، و در فشار و حرارت به شکل قوس‌دار درآمده‌اند. زیبایی این نوع درهای شیشه‌ای که قاب فلزی دارند، بسیار چشمگیر است. برخی از انواع این مدل درب اتوماتیک لوکس، نیم‌دایره‌ای و برخی دیگر دایره کامل هستند. درباره اینکه نحوه کارکرد این نوع درب اتوماتیک چیست؟ باید بگوییم که ریل‌های این درها به شکل دایره کامل یا نیم‌دایره هستند. لنگه‌های مختلف درهای منحنی به سادگی بر روی ریل‌ های منحنی آن حرکت می‌کنند و فضای زیادی برای حرکت افراد پدید می‌آورند. درب ریلی برقی بر روی ریل حرکت می کند.

 

درب اتوماتیک یکتا

این نوع درهای اتوماتیک مناسب سازه‌های لوکس و لاکچری هستند و ویژگی‌های مختلفی دارند:

* روش ساخت این نوع درها و حرارت بالایی که در کوره‌ها می‌بینند، باعث می‌شود تا مقاومتشان در برابر ضربه و تغییرات دمایی بسیار زیاد شود.
* انحنای درب اتوماتیک لوکس منحنی باعث می‌شود تا فضای بیشتری برای آمدوشد به داخل و خارج ساختمان فراهم شود.
* درب اتوماتیک منحنی می‌تواند یک یا دو لت متحرک داشته باشد.
* این نوع درب‌های اتوماتیک امکان استفاده از سقف‌های شیشه‌ای را هم در اختیار شما می‌گذارند که فضا را بسیار شیک‌تر و لاکچری‌تر می‌کند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال