"> انواع چراغ چمنی از نظر ظاهر - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

انواع چراغ چمنی از نظر ظاهر

انواع چراغ چمنی از نظر ظاهر

۱- چراغ چمنی پایه کوتاه

انواع چراغ چمنی از نظر ظاهر:  یکی از کاربردی‌ترین نوع چراغ چمنی به حساب می‌آید که دارای پایه کوتاه است. در چراغ‌های چمنی پایه کوتاه به منظور تأمین روشنایی مورد نیاز محیط معمولاً از لامپ‌های LED استفاده می‌شود. ارتفاع این مدل کوتاه‌تر از یک متر و بین پنجاه تا هفتاد سانتی‌متر است. این چراغ‌ها به دلیل اینکه در محیط‌های خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند باید از موادی ساخته شوند که بتواند در برابر عوامل محیطی مختلف مانند رطوبت، گرد و غبار، برف و باران و… از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

 

آنتن مرکزی سیماران

 

۲- چراغ چمنی پایه بلند

مانند چراغ‌های پایه‌ کوتاه بوده با این تفاوت که پایه بلندتری دارند؛ در واقع در این نوع چراغ‌های چمنی، لامپ LED بر روی پایه بلندتری قرار می‌گیرد. از لحاظ ظاهری و طراحی این نوع چراغ‌ها جلوه زیبا‌تر و جذاب‌تری دارند و می‌تواند گفت که دارای حالت دکوراتیو هستند. از این نوع چراغ‌ها معمولا در باغ یا ویلا به منظور روشن کردن مسیر اصلی استفاده می‌شود.انواع چراغ چمنی از نظر ظاهر

 

درب بازکن سیماران

۳- چراغ چمنی دفنی

یکی از مدل‌های پرکاربرد چراغ چمنی به حساب می‌آید که همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد به شکلی طراحی شده که می‌توان آن را درون خاک یا چمن قرار داد؛ در واقع این نوع چراغ‌ها بدون پایه هستند. چراغ‌های دفنی بهترین گزینه برای نورپردازی گیاهان و چمن موجود در محوطه باغ، ویلا یا حیاط محسوب می‌شوند و می‌توانند به محیط جلوه زیبایی ببخشند. در این نوع چراغ‌ها عمل نورپردازی به صورت مستقیم و از سمت پایین انجام می‌شود. یکی دیگر از کاربردهای چراغ دفنی مشخص کردن مسیر در باغ یا نورپردازی محوطه حاشیه استخر است. با توجه به اینکه این نوع چراغ به صورت مستقیم درون خاک قرار می‌گیرد از موادی تولید می‌شود که در برابر عوامل مختلف مانند آبیاری و برف و باران از مقاومت بالایی برخوردار است.

 

چراغ سنسوردار سیماران

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال