"> انواع چراغ سنسوردار - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

انواع چراغ سنسوردار

انواع چراغ سنسوردار

چراغ سقفی سنسوردار طلقی

انواع چراغ سنسوردار : این مدل چراغ را معمولا روی سقف نصب می‌کنند و طراحی آن به صورتی است که نمی‌توانید آن را روی دیوار نصب کنید. از چراغ سقفی سنسوردار طلقی برای روشنایی مکان‌های مختلفی همچون روشنایی راه پله‌ها در ساختمان‌ها، ساختمان‌های تجاری و اداری، برج‌ها و… استفاده می‌شود البته ناگفته نماند که در راهروها، اتاق پرو، پارکینگ‌ها، انبارها و فروشگاه‌های لباس هم کاربرد دارند. جنس و متریالی که برای بدنه این چراغ در نظر گرفته شده است از پلاستیک و یا طلق است که به تایمر و شاسی تایمر به صورت جداگانه احتیاجی ندارد؛ گفتنی است که پایه آن‌ها از پلاستیک است. روشن شدن این چراغ با حرکت افراد در محدوده دید سنسور در حدود ۳۶۰ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

 

لامپ ۹ وات سیماران

 

چراغ سنسوردار سقفی فلز شیشه

برای ساخت این چراغ معمولا از فلز شیشه که بدنه‌ای آهنی با پوشش رنگ الکترواستاتیک است، استفاده شده است. بدنه این چراغ ضد زنگ است و معمولا با حبابی شیشه‌ای در طرح‌های مختلف تولید می‌شود که برای آن‌ها دو عدد سرپیچ E۲۷ و چینی در نظر گرفته شده است. قابلیت‌هایی که در این چراغ وجود دارد تنظیم زمان و شدت نور است و حتی سنسورهای آن با محدوده عملکردی از ۲۰ سانت الی ۱۲ متر حساس هستند. این مدل چراغ معمولا از زیبایی ظاهری منحصر به فردی برخوردار است که در عین حال از دوام و ماندگاری بالاتری هم بهره می‌برد. در رابطه با کاربرد چراغ سقفی سنسوردار فلز شیشه بایستی بگوییم که در پارکینگ‌ها و راه پله‌های ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

هالوژن سیماران

 

چراغ سنسوردار دیواری

و اما یک نمونه دیگر از چراغ‌های سنسوردار مدل دیواری هستند که کفی آن‌ها فلزی پوشیده با رنگ الکترواستاتیک است که دو خاصیت ضد چربی و ضد غبار بودن را به آن می‌دهد. روشنایی این چراغ هم با کوچک‌ترین حرکت فرد صورت می‌گیرد و همان گونه که از نامش پیداست آن را روی دیوار نصب می‌کنند. در واقع با حس حرکت ریزی در محدوده دید سنسورها، در مدار جریان برقی برقرار می‌شود و سپس محیط مورد نظر روشن می‌شود و تا زمانی که فرد در آن محیط است چراغ روشن باقی می‌ماند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این چراغ‌ها می‌توان به روشنایی به هنگام، کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از انتقال آلودگی، سهولت دسترسی و… اشاره کرد.

 

انواع چراغ سنسوردار

 

دوربین مدار بسته سیماران

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال