"> انواع لامپ‌های هالوژن - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

انواع لامپ‌های هالوژن

انواع لامپ‌های هالوژن

لامپ هالوژن ال ای دی LED چیست؟

انواع لامپ‌های هالوژن:  لامپ هالوژن‌ ال ای دی از دیودهای نورافشان تشکیل شده است. این دیودها کنار هم قرار دارند و وقتی جریان الکتریکی به آنها می‌رسد نور تولید می‌کنند. هر چه تعداد دیودهای لامپ‌های هالوژن ال ای دی بیشتر باشند، نور بیشتری تولید می‌شود، در واقع تعداد ال ای دی ها در لامپ هالوژن ال ای دی روی نوردهی لامپ تاثیر می‌گذارد.

 

لامپ ۹ وات سیماران

 

لامپ‌های هالوژن ال ای دی

برق چندانی مصرف نمی‌کنند و با این حال نور مناسب و کافی تولید می‌کنند. به دلیل همین مصرف ناچیز و تولید نور باکیفیت، لامپ هالوژن ال ای دی در ساختمان‌های مسکونی و مغازه‌ها و همچنین برای دکوراسیون بسیار مناسب است.

لامپ هالوژن ال ای دی سقفی لامپ‌ هالوژن سقفی پر نور و لامپ‌ هالوژن سقفی کم مصرف است که در عین حال اشعه‌های مضری مثل مادون قرمز و فرابنفش هم ایجاد نمی‌کند و گرمای کمی تولید می‌کند. بنابراین یکی از بهترین گزینه‌ها برای روشنایی خانه و دکوراسیون پرنور است.

 

هالوژن سیماران

 

لامپ‌های هالوژن سی او بی COB چیست؟

لامپ‌های هالوژن سی او بی هم مانند لامپ‌های هالوژن ال ای دی پرنور است و در دکوراسیون هم برای تزئین استفاده می شوند. لامپ‌های هالوژن سی او بی چیپ‌های الکترونیکی دارد که روی برد نصب شده‌اند و نقطه‌ای نورانی نمایش می‌دهند. عمر لامپ‌های هالوژن سی او بی بالا است و انرژی کمی هم مصرف می‌کنند. بنابراین از بهترین گزینه‌ها برای لامپ‌های هالوژن سقفی توکار و لامپ‌های هالوژن سقفی کم مصرف است.

 

انواع لامپ‌های هالوژن

دوربین مدار بسته سیماران

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال