"> استفاده از لامپ‌های هالوژن در کجا کاربرد دارد؟ - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

استفاده از لامپ‌های هالوژن در کجا کاربرد دارد؟

استفاده از لامپ‌های هالوژن در کجا کاربرد دارد؟

استفاده از لامپ‌های هالوژن در کجا کاربرد دارد؟

 

استفاده از لامپ‌های هالوژن در کجا کاربرد دارد؟ استفاده از این لامپ‌ها هیچ محدودیتی ندارد. این لامپ‌ها به دلیل مصرف کم انرژی و تولید نور کافی، مناسب‌ترین گزینه برای استفاده در خانه، طراحی دکوراسیون داخلی، نورپردازی نمای ساختمان و… محسوب می‌شود. این لامپ‌ها تنوع زیادی دارند برای مثال انواع رنگی آنها کار طراحی دکوراسیون را ساده می‌کنند و به طراح امکان اضافه کردن نورهایی با رنگ‌های متنوع به فضای مورد نظر می‌دهند.

 

آنتن مرکزی سیماران

 

نوع دیگری

 

از آنها که لامپ هالوژن سقفی کم مصرف نام دارد، دست طراح را برای استفاده از تعداد زیادی از آنها در فضاهای مختلف باز می‌گذارد. از دیگر کاربردهای لامپ‌های هالوژن به خصوص لامپ هالوژن سقفی کم مصرف سقفی توکار در انواع فروشگاه‌ها می‌باشد. همانطور که می‌دانید پرنور بودن یک مغازه در جذب مشتری تاثیر زیادی دارد و این لامپ‌ها دست فروشنده را در استفاده از تعداد زیاد آن باز می‌گذارند و به بهتر شدن نور فضای مغازه و در نتیجه بهتر به نظر رسیدن محصولات و اجناس مغازه کمک شایانی می‌کنند. همچنین می‌توان از مدل‌های لامپ هالوژن سقفی توکار، نوری جذاب و زیبا روی جواهرات یک جواهر فروشی منعکس کرد. این نور به کمک آینه‌های تعبیه شده در مغازه، باعث درخشش و زیبایی بیشتر جواهرات می‌گردد.

 

درب بازکن سیماران

 

لامپ هالوژن SMD:

تکنولوژی به کار رفته در ساخت این لامپ‌ها بر اساس نامشان است. در این مدل لامپ‌ها چند چیپ ال ای دی که با یک سیم نازک به یکدیگر متصل هستند، وجود دارد و به دلیل زیبایی و مقرون به صرفه بودن برای اجرای نورپردازی سقفی حرفه‌ای استفاده می‌شوند. لامپ هالوژن اس ام دی نیز مانند نمونه‌های قبلی، گرمای نسبتاً کم و نور بیشتری تولید می‌کند.

 

لامپ هالوژن COB:

لامپ‌های هالوژن سی او بی مثل مدل ال ای دی آن، پر نور هستند و می‌توانند برای طراحی دکوراسیون استفاده شوند. این لامپ‌ها دارای نوعی چیپ‌های الکترونیکی مخصوص روی بردشان هستند که به وسیله آن می‌توانند نقطه‌‌های نورانی نمایش دهند. از مزیت‌های لامپ‌های سی او بی، بالا بودن عمر مفید و مصرف کم انرژی آنها را می‌توان نام برد. بنابراین می‌توانند بهترین گزینه برای اجرای نورپردازی سقفی توکار و کم مصرف باشند.

 

چراغ سنسوردار سیماران

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال