"> کاربرد Wi-Fi در آیفون های تصویری،آیفون تصویری Wi-Fi سیماران فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

آیفون تصویری Wi-Fi سیماران

آیفون تصویری Wi-Fi سیماران

 

آیفون تصویری Wi-Fi سیماران

آیفون تصویری Wi-Fi سیماران

کاربرد Wi-Fi در آیفون های تصویری

یک تکنولوژی جدید و کاربردی در آیفون تصویری سیماران استفاده از Wi-Fi و قابلیت نظارت،صحبت کردن و باز نمودن درب از راه دور می باشد.
Wi-Fi مخفف عبارت Wireless Fidelity می‌باشد،یک شبکه Wi-Fi مانند تلفن‌های همراه، از امواج رادیویی برای انتقال اطلاعات در یک شبکه استفاده می‌کند
و به یک آداپتور نیاز است که داده ها را به سیگنال رادیویی ترجمه کند این سیگنال از طریق یک آنتن به یک رمزگذار شناخته شده به عنوان روتر منتقل می شود و پس از رمزگشایی، داده‌ها از طریق یک اتصال اترنت سیمی به اینترنت ارسال می‌شوند. در واقع یک اتصال Wi-Fi با استفاده از یک آداپتور بی سیم در مجاورت یک روتر بی سیم به شبکه وصل شده و به کاربران امکان دسترسی به سرویس‌های اینترنتی را می‌دهد. Wi-Fi اتصال بی سیم به دستگاه‌های خود را با انتشار فرکانس بین ۲٫۴GHz – 5GHz بر اساس مقدار داده‌ها در شبکه فراهم می‌کند.
Wi-Fi یا شبکه بی سیم یک اتصال اینترنتی پر سرعت و بدون استفاده از کابل یا سیم است که این شبکه بی سیم از سه عنصر اساسی تشکیل شده است که این سه عنصر شامل : سیگنال های رادیویی، آنتن و روتر هستند.
مزیت Wi-Fi :
مزیت اصلی وای فای این است که تقریبا با هر سیستم عاملی سازگار می‌باشد.
تفاوت وایرلس با وای فای (Wi-Fi & Wireless)
اینترنت به معنی دیتا یا اطلاعات بین‌المللی است. وای فای (Wi-Fi) یک تکنولوژی شبکه ساز بی‌سیمی به وسیله سیگنال رادیویی است که می‌تواند همین اینترنت را از طریق فرکانس رادیویی خاص خود، بین دستگاه‌های مختلف انتقال دهد یا حتی بدون انتقال اینترنت، می‌تواند یک شبکه گسترده منطقه‌ای بدون استفاده از کابل را ایجاد کند.
تفاوت اینترنت با وای فای چیست (Wi-Fi & Internet)
اینترنت به معنی دیتا یا اطلاعات بین‌المللی است. وای فای (Wi-Fi) یک تکنولوژی شبکه ساز بی‌سیمی به وسیله سیگنال رادیویی است که می‌تواند همین اینترنت را از طریق فرکانس رادیویی خاص خود، بین دستگاه‌های مختلف انتقال دهد یا حتی بدون انتقال اینترنت، می‌تواند یک شبکه گسترده منطقه‌ای بدون استفاده از کابل را ایجاد کند.

انواع استاندارد وای فای :
۸۰۲٫۱۱a
در ۵ گیگاهرتز انتقال را انجام می‌دهد و می‌تواند تا ۵۴ مگابایت داده در ثانیه اطلاعات انتقال دهد. همچنین از مدولاسیون تقسیم فرکانس عمود بر هم(Orthogonal Frequency Division Modulation) OFDM ‏ استفاده می‌کند. یک روش رمزنگاری کارآمد که سیگنال رادیویی را قبل از رسیدن به گیرنده به چند زیر سیگنال تقسیم می‌کند. این امر تا حد زیادی تداخل را کاهش می‌دهد.
۸۰۲٫۱۱b
کندترین و ارزان‌ترین استاندارد است که در باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز طیف رادیویی ارسال می‌کند. این سیستم می‌تواند تا ۱۱ مگابایت داده در هر ثانیه را مدیریت کند و از مدولاسیون CCK (Complementary Code Keying) برای بهبود سرعت استفاده می‌کند.
۸۰۲٫۱۱g
مانند ۸۰۲٫۱۱b در ۲.۴ گیگاهرتز ارسال می‌کند، اما بسیار سریع‌تر است و می‌تواند تا ۵۴ مگابایت داده را در هر ثانیه جابجا کند. ۸۰۲٫۱۱g سریع‌تر از ۸۰۲٫۱۱b است زیرا مانند ۸۰۲٫۱۱a از کدگذاری OFDM استفاده می‌کند.
۸۰۲٫۱۱n
پرکاربردترین استاندارد است و با نسخه‌های قبلی a، b و g سازگار است. این نسخه به شکل قابل توجهی در سرعت و گستره نسبت به نسخه‌های قبلی بهبود یافته است. به عنوان مثال، اگر چه ۸۰۲٫۱۱gبه صورت نظری ۵۴ مگابایت داده را در هر ثانیه جابجا می‌کند اما به دلیل تراکم شبکه، در واقعیت تنها به سرعتی حدود ۲۴ مگابایت داده در هر ثانیه دست می‌یابد. با این حال ۸۰۲٫۱۱n سرعتی بیش از ۱۴۰ مگابایت بر ثانیه دارد و می‌تواند تا چهار جریان داده را با حداکثر سرعت ۱۵۰ مگابایت در ثانیه انتقال دهد.
۸۰۲٫۱۱ac
جدیدترین استاندارد است که اوایل سال ۲۰۱۳ معرفی شد. این سیستم هنوز به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفته است و حتی هنوز در موسسه مهندسان برق و الکترونیک ‏Institute of Electrical and Electronics Engineers) IEEE‏ ) در حالت پیش‌نویس است، اما دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند اکنون در بازار هستند.
۸۰۲٫۱۱ac با نسخه‌های قبلی خود یعنی۸۰۲٫۱۱n و دیگر نسخه‌ها سازگاری دارد؛ با n روی باند ۲.۴ گیگاهرتز و ac روی باند ۵ گیگاهرتز سازگار است. تداخل در این نسخه کمتر رخ می‌دهد و بسیار سریع‌تر از نسخه‌های قبلی خود است و حداکثر ۴۵۰ مگابایت بر ثانیه را بر روی یک جریان واحد انتقال می‌دهد ومانند۸۰۲٫۱۱n ، امکان انتقال بر روی جریان‌های فضایی چندگانه را تا هشت جریان، به طور اختیاری فراهم می‌کند. به خاطر باند فرکانسی ۵G نامیده می‌شود و گاهی Gigabit Wi-Fi نامیده می‌شود زیرا پتانسیل آن یک گیگابایت در ثانیه بر روی چندین جریان است، همچنین گاهی (Very High Throughput ) VHT نیز نامیده می‌شود.
اگر روتر مشکلی داشته باشد یا افراد زیادی همزمان از نرم‌افزارهای با پهنای باند بالا استفاده کنند، کاربران ممکن است تداخل مشاهده کنند یا ارتباط خود را از دست بدهند. اگرچه استانداردهای جدیدتر و سریع‌تر مانند ۸۰۲٫۱۱ac می‌تواند به کاهش این اتفاقات کمک کند.
وایمکس (WiMAX)
که با عنوان ۸۰۲٫۱۶ نیز شناخته می‌شود، مزایای پهنای باند و بی‌سیم را با یکدیکر ترکیب کرده است. وایمکس اینترنت بی‌سیم پرسرعت را در مسافت‌های طولانی فراهم می‌کند و امکان دسترسی برای مناطق بزرگی مانند شهرها را فراهم می‌کند.
استانداردهای دیگر ۸۰۲٫۱۱ بر روی کاربردهای خاص شبکه‌های بی‌سیم، مانند شبکه‌های گسترده (Wide Area Networks) WLANs درون وسایل نقلیه یا فناوری که به شما اجازه می‌دهد از یک شبکه بی‌سیم به یک شبکه بی‌سیم دیگر منتقل شوید، تمرکز دارند.

رادیوهای وای فای می‌توانند در هر سه باند فرکانسی ارسال انجام دهند. یا می‌توانند به سرعت بین باندهای مختلف حرکت کنند(پرش فرکانسی داشته باشند). پرش فرکانسی(Frequency Hopping) به کاهش تداخل کمک می‌کند و اجازه می‌دهد چندین دستگاه به طور همزمان از اتصال بی‌سیم یکسانی استفاده کنند.

کاربرد استفاده از وای فای
– اتصال به شبکه جهانی اینترنت بدون استفاده از کابل و یا سیم اضافه

– تبادل اطلاعات با سرعت بیشتر از سخت افزارهایی مانند بلوتوث

– قابلیت استفاده همزمان چندین نفر از یک شبکه دارای وای فای

– و …

برای خرید آیفون تصویری سیماران با ما تماس بگیرید.             ۰۲۱۳۳۵۳۱۷۵۳-۰۲۱۳۳۵۳۱۷۷۳

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال