"> کارهای مفید برای افزایش طول عمر جک درب پارکینگ | نگهداری جک درب پارکینگ فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

طول عمر جک درب پارکینگ

نگهداری جک درب پارکینگ

نکات افزایش طول عمر جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ مانند دیگر لوازم برقی نیازمند سرویس و نگهداری مناسب است تا علاوه بر عملکرد صحیح،طول عمر جک درب پارکینگ را نیز افزایش دهد.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین کارهایی که باید برای افزایش طول عمر و نگهداری مناسب آن انجام دهیم، نصب اصولی و بسیار دقیق می باشد و همچنین خوش سلیقه گی نصاب هم تاثیر زیادی دارد.

باتری ریموت های کنترل باید به موقع تعویض شوند زیرا اگر این چنین نباشد طول عمر آن ها بسیار کم خواهد بود و باعث می شود زودتر آسیب ببیند.

طول عمر جک درب پارکینگ

کار دیگری که باید انجام دهیم این است که چشمی را با یک دستمال تمیز کنیم، به صورت ماهانه باعث می شود که از لک شدن چشمی جک که دلیل خطای چشمی می باشد جلوگیری نمود.

از ورود حشرات و نرم تنان به داخل مدار کنترل جک پارکینگ جلوگیری کنید، زیرا باعث آسیب دیدن و در نتیجه خروج مدار کنترل از گارانتی خواهد شد. برای عایق کردن درب جعبه در برابر بارش باران و ورود حشرات از واشهرهای پلاستیکی استفاده نمایید.

بیشتر مواقع درست باز نشدن، دیر باز شدن و صدای بلند و عوامل این چنینی به علت خشک شدن یا نشستن گرد و غبار روی جک هاست که به آسانی می شود با تمیز کردن آن ها و روغن کاری این ایرادات را رفع کرد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال