"> دستگاه کارتخوان استندالون - فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت فروشگاه اینترنتی سیماران مارکت

دستگاه کارتخوان استندالون

کارتخوان استندالون  CD32K

دستگاه کارتخوان سیماران جهت کنترل تردد افراد در بخش­ های مختلف ساختمان طراحی گردیده و بر روی انواع در، راه بند و گیت قابل نصب می باشد. دستگاه بر مبنای تکنولوژی کارت های بدون تماس (RFID) عمل نموده به طوری که با نزدیک کردن کارت مجاز به آن، قفل برقی فرمان گرفته و در باز می شود. در این صورت فقط افراد دارنده کارت های مجاز اجازه تردد را خواهند داشت.

مشخصات

قابلیت تعریف ۲۰۰۰ کارت

قابلیت خواندن کارت تا فاصله ۵ سانتیمتر

قابلیت عملکرد به صورت کارتخوان و اکسس کنترل

قابلیت خواندن کارت های ۱۲۵KHZ رایج در کشور

قابل نصب به صورت روکار

قابل استفاده با انواع قفل برقی

ولتاژ ورودی بین ۱۲ تا ۱۵ ولت DC

راهنمای سیم بندی در حالت اکسس

نحوه تعریف تگ در حالت Access

الف) جامپر J4 را روی حالت Access قرار دهید.

ب) کارت برنامه ریزی را مقابل پنل گرفته، صدای بازر ممتد شنیده می شود و LED به صورت چشمک زن سریع سبز و قرمز در می آید که این به معنی آمادگی دستگاه جهت شناساندن تگ می باشد.

ج) تگ های مورد نظر را یکی یکی مقابل پنل بگیرید، صدای بیپ کوتاه جهت شناساندن و یک بیپ بلند جهت ثبت تگ شنیده می شود. در صورتی که تگ قبلا شناخته شده باشد، صدای یک بیپ ممتد به معنای خطا شنیده می شود.

د) برای خاتمه حالت تعریف می توانید کارت برنامه ریزی را دوباره نشان دهید و یا پس از ۱۰ ثانیه دستگاه به طور اتوماتیک با زدن صدای بازر ممتد از برنامه خارج می شود و LED به حالت چشمک زن آرام قرمز در می آید (حالت عادی عملکرد دستگاه).

نحوه حذف تگ ها در دستگاه کارتخوان استندالون

چنانچه بخواهید کل تگ ها را از از حافظه پاک نمایید؛ کافیست کارت برنامه ریزی را به مدت ۱۰ ثانیه در جلوی پنل نگه دارید. LED به صورت چشمک زن سریع سبز و قرمز در می آید و ۱۰ بار صدای بیپ ممتد و آژیر شنیده می شود؛ در این زمان کارت برنامه ریزی را از جلوی پنل دور کنید، LED به حالت چشمک زن آرام قرمز در می آید (حالت عادی عملکرد دستگاه).

نکته

در حالت عادی عملکرد دستگاه، با نزدیک کردن تگ های شناخته شده، رله عمل کرده و با شنیدن یک بازر ممتد LED به صورت سبز رنگ در می آید و دوباره قرمز می شود.

جهت باز کردن قفل به صورت دستی از داخل، دو سیم مطابق راهنمای سیم بندی تعبیه شده است که می توان با اتصال آنها به یک کلید فشاری، قفل را باز کرد.

زمان فعال بودن خروجی رله در این حالت می تواند بین دو مقدار ۱S و ۷S تنظیم شود که این امکان با استفاده از جامپر J5 امکان پذیر است.

این دستگاه دارای این قابلیت می باشد که در حالت Access به یک Reader دیگر نیز متصل شود.

نحوه استفاده از CD32K به عنوان کارتخوان

تنها با تغییر J4 روی حالت Reader این دستگاه به یک کارتخوان ساده تبدیل می شود.

نحوه سیم بندی در حالت Reader

سیم ها را تک به تک به پین متناظر در دستگاه اکسس کنترل متصل کنید.

نحوه سیستم بندی در حالت reader

نکته

ممکن است برخی اکسس کنترل ها از پین های LED و Buz پشتیبانی نکنند.

کاربرد دستگاه کارتخوان استندالون

وقتی دستگاه به صورت Reader استفاده می شود می توان با توجه به قابلیت اکسس کنترل مدیریت دقیق تری روی کارت ها داشت. یعنی می توان کارت ها به صورت تک تک حذف یا اضافه کرد و حتی کارت های گم شده را حذف کرد که این قابلیت در حالت Access امکان پذیز نبود.

مثال:

استفاده با سری های KP22K/O و KP12K

استفاده با سری های KP22K/O و KP12K

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ارتباط در واتساپ
ارسال